You have reached the website

Villkor & Bestämmelser

KAMPANJINFORMATION

NESCAFÉ® Dolce Gusto® erbjuder 60 dagars nöjdhetsgaranti på automatiska maskiner (Lumio, Colors, Genio, Drop, Eclipse och Movenza) köpta i kampanjperioden från och med den 1 november 2017 till och med den 31 januari 2018. Prova din nya NESCAFÉ® Dolce Gusto® maskin hemma i 60 dagar. Är du inte 100% nöjd med produkten, så får du pengarna tillbaka

SÅ HÄR FÅR DU DIN ÅTERBETALNING

Gå till www.dolce-gusto.se/60days och fyll i återbetalningsformuläret, inklusive dina kontaktuppgifter, bankuppgifter, och information om ditt köp, samt ladda upp en bild av ditt inköpskvitto (hela kvittot måste vara tydligt och läsligt). Sänd din maskin i originalförpackning till NESCAFÉ® Dolce Gusto®’s service partner:
Retail24 Sweden AB
Ekbacksvägen 28
168 69 Bromma
Sweden
att: Kaisa Sjödal
Kom ihåg att tydligt märka din försändelse med ditt för- och efternamn.

VILLKOR OCH BESTÄMMELSER

  • Erbjudandet gäller enbart för NESCAFÉ® Dolce Gusto®- maskinerna Lumio, Colors, Genio, Drop, Eclipse och Movenza inköpta i kampanjperioden som startar den 01 november 2017 och avslutas den 31 januari 2018.
  • Maskinen måste vara rengjord och måste skickas i sin originalförpackning.
  • NESCAFÉ® Dolce Gusto®’s service partner Retail24 måste ha mottagit produkten senast 65 dagar efter inköpsdatumet som kvittot anger.
  • Fraktkostnader till NESCAFÉ® Dolce Gusto®’s service partner betalas av köparen själv och kommer inte att återbetalas av NESCAFÉ® Dolce Gusto®.
  • NESCAFÉ® Dolce Gusto® kan komma att begära att du skickar in en kopia av ditt inköpskvitto för att bevisa att du har köpt en NESCAFÉ® Dolce Gusto® -maskin. Om du inte godtar en sådan begäran, har NESCAFÉ® Dolce Gusto® ingen som helst skyldighet att överföra återbetalningen till dig. Därför måste du spara kvittot tills du har fått din återbetalning.
  • NESCAFÉ® Dolce Gusto® återbetalar hela inköpspriset av maskinen till ditt bankkonto, och kommer vara tillgängligt inom 15 arbetsdagar efter det att NESCAFÉ® Dolce Gusto® tagit emot och godkänt dokumentationen från dig. Om produkten är inköpt via Internet kommer NESCAFÉ® Dolce Gusto® endast återbetala inköpspriset för produkten, möjliga fraktkostnader kommer ej att ersättas.
  • Om en kampanjprodukt returneras i ett annat skick eller på ett annat sätt än de som beskrivits i dessa villkor & bestämmelser, kommer NESCAFÉ® Dolce Gusto® inte kunna göra en återbetalning till köparen.
  • Detta erbjudande gäller NESCAFÉ® Dolce Gusto® -maskiner som köpts i Sverige.
  • Vänligen gå till www.dolce-gusto.se/60days för mer information om kampanjen.

 

Tillbaka